Ishiyama, 48 tahun, mempunyai pengalaman selama 25 tahun dengan Honda serta pernah bertugas di Jepun, Amerika Syarikat, Thailand, Chaina dan Pakistan. Semasa bertugas di Thailand dan China, Ishiyama telah mengkaji dengan mendalam tentang pasaran automotif tempatan.
Dengan pengalaman lebih 20 tahun dalam mengkaji pasaran dan perancangan produk, Ishiyama mempunyai kelebihan kearah memastikan Honda Malaysia meneruskan momentumnya sebagai Jenama Kenderaan Bukan-Nasional nombor satu dan nombor dua dalam Jumlah Keseluruhan Industri (TIV) di Malaysia.
Hayashi pula bakal bertugas sebagai Pengurus Besar, Divisi Operasi Luar Negara (Amerika), Operasi Serantau (Amerika Utara) di Honda Motor CO., Ltd. di Jepun.
Semasa tugas beliau di Malaysia, Hayashi telah berjaya mengekalkan Honda dalam kedudukannya di tempat pertama bagi pengeluar kenderaan bukan nasional dan tempat kedua dalam TIV.
Honda Malaysia juga berjaya mencapai perkongsian pasaran tempatan tertinggi pada Mac lalu iaitu 20.5%. Syarikat ini juga merekodkan jualan sebanyak 100,000 bagi tempoh April 2016 hingga Mac 2017 serta meraikan produksi unit yang ke 600,000.