Namun begitu, Isuzu sebenarnya pernah menawarkan penjualan sedan di Malaysia pada pertengahan tahun 80-an.
Isuzu JJ ialah sebuah sedan premium yang ditawarkan dalam segmen yang sama dengan Honda Accord dan Toyota Corona.
Sistem transmisi ialah 5 kelajuan manual atau 3-kelajuan automatik. Di sesetengah pasaran, Isuzu menawarkan sistem transmisi semi-automatik NAVi5 (New Advanced Vehicle with Intelligence 5-speed) untuk varian 2.0L bukan turbo.
NAVi5 sebenarnya ialah sistem transmisi semi-automatik yang sama digunakan oleh Alfa Romeo, cuma Alfa menggelarkan ia Selespeed (GM turut bekerjasama dengan Alfa Romeo pada ketika itu).
Dalam tahun 1985, Isuzu menghasilkan satu varian JJ dengan penala kenderaan popular Jerman, Irmscher. Sehingga kini, Isuzu Aska (JJ) Irmscher 2.0L Turbo diburu kerana mempunyai nilai sejarah yang tinggi.
Kembali di Malaysia, Isuzu JJ tidak begitu popular kerana ia tidak mampu bersaing dengan jenama-jenama popular yang lain.
Isuzu JJ diberhentikan penjualannya secara rasmi di seluruh dunia pada bulan Mac, 1989.